Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr5/2020
Dyrektora MOK
REGULAMIN AMFITEATRU ul. Chopina 17
na podstawie wytycznych
Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwa Rozwoju
oraz Głównego Inspektora Sanitarnego
- Koordynatorem do spraw zdrowotnych i zadań związanych z dbałością o zachowanie wszelkich ustalonych procedur oraz stałego kontaktu z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną w Nowym Targu jest Dyrektor MOK.
- Na widowni amfiteatru – miejsca siedzące, może przebywać jednocześnie maksymalnie 425 osób. Rzędy powinny być zajmowane naprzemiennie, z zachowaniem jednego wolnego miejsca między widzami.
Obowiązek zachowania jednego wolnego miejsca między widzami nie dotyczy widza, który:
a/ uczestniczy w pokazie z dzieckiem do ukończenia 13. roku życia,
b/jest osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osobą, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie. - Przy zajęciu miejsc stojących obowiązuje zachowanie 1,5 metra odległości.
- W kolejce do kasy biletowej zachowuje się dystans 2 metrów.
- Organizator wydarzenia/wynajmujący/uczestnik ma obowiązek poinformować koordynatora o stanie zdrowia. Jakiekolwiek symptomy chorobowe wykluczają z uczestnictwa i pobycie na terenie amfiteatru.
- Uczestnik imprezy ma obowiązek dezynfekcji dłoni przy wejściu na obiekt amfiteatru oraz posiadania materiałów ochrony osobistej.
- Widzowie zobowiązani są do uczestnictwa w wydarzeniu w maseczce lub w innym materiale ochrony osobistej zakrywając usta i nos.
- Publiczność może być usytuowana w odległości minimum 2 mod sceny/artystów, w przypadku występów wokalnych – min. 6 metrów.
- W garderobach i toaletach są dostępne środki do dezynfekcji;
- Działania artystyczne na scenie i na terenie amfiteatru, o ile to możliwe, mogą być prowadzone z zachowaniem odległości 1,5 metra.
- Dopuszcza się na terenie amfiteatru wprowadzenie stoisk sprzedażowych przy zachowaniu odległości co najmniej 1,5 metra. Konfekcja na stoiskach dostępna bez możliwości przymierzania.
- Rozejście się publiczności po wydarzeniu odbywa się trzema wyjściami pod kontrolą obsługi imprezy, w miarę możliwości rozejście publiczności odbywa się grupami/sekcjami , np. najpierw ludzie starsi
- Organizator wydarzenia/wynajmujący jest zobowiązany zebrać dane osobowei kontaktowe uczestników wydarzenia, które umożliwią kontakt z uczestnikiem, lista uczestnictwa winna zawierać: imię i nazwisko, tel. kontaktowy, adres e-mail, podpis. Dane będą przechowywane przez organizatora/wynajmującego przez 14 dni.
- Organizator/wynajmujący ma obowiązek udostępnić listę uczestników i pracowników odpowiednim pracownikom Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
- Rekomenduje się stosowanie do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/ oraz gis.gov.pl, odnoszących się do osób, które miały kontakt z zakażonym.
- Organizator/wynajmującyponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników i jest zobowiązany poinformować uczestników, że udział w wydarzeniu jest równoznaczny z akceptacją ww. Regulaminu, którego zapisów uczestnik jest zobowiązany przestrzegać;
- Regulamin obowiązuje od dnia 15.06.2020 r.